dissabte, 3 d’octubre del 2015

VISITA DELS CASTELLERS DE BADALONA



 Ahir a la tarda vam fer un taller amb els castellers de Badalona.
Ens van explicar moltes coses i vam poder practicar i fer petits castells.
Va ser una tarda molt interessant i divertida.



Aquest any vam poder venir un bon grup de castellers i entre ells hi havia l'Arnau Abellan i en Nil Rider, dos ex-alumnes de la nostra escola

Aquí teniu una petita mostra de l'activitat.
A la web de l'escola trobareu tota la col·lecció de fotografies que vam fer.



MOLTES GRÀCIES CASTELLERS PER LA VOSTRA VISITA

5 comentaris:

  1. Hola!
    M'ha agradat molt que bingessin els castellers a l'escola. Si em deixessin tornaria a pujar milions de vegades.

    ResponElimina
  2. Molt bé Fernando, gràcies pel teu comentari.
    A veure si pots animar als teus companys a que també ho facin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JO TAMBE M'IANIMO LURDES I FERNANDO.
      La visita dels castallers de Badalona va ser molt interessant.

      Hugo C.

      Elimina
  3. Em va agrada molt la visita dels castallers jo vaig puja de anxaneta i de dossos

    Lia

    ResponElimina
  4. Falicito als catellers , em va agradar molt

    Alex Marin

    ResponElimina