dissabte, 24 de desembre del 2016

LES VACANCES DE NADAL

Ja està, ja hem acabat el primer trimestre i ara toca descansar, passar-ho bé i agafar forces per tenir moltes ganes d'aprendre coses i passar-ho bé amb els companys i companyes.
Aquesta és la nostra recepta pel Nadal. Esperem que us provi molt!

Ah! i recordeu, si ens voleu explicar què feu aquests dies, com us ho esteu passant o què us agradaria fer, ens ho podeu enviar pel correu o fer un comentari aquí al bloc. Ens farà molta il·lusió rebre´l i prometem contestar!

MOLT BONA COMENÇADA D'ANY!

Carol i Rosa

2 comentaris:

  1. Hola bon any a tots,com us a anat el nadal a mi molt bè he anat a dos campús,la primera setmana a una escola de porters de fútbol i la segona al que feia el meu club de fútbol.Cap d'any he estat amb la meva familia,els Reis Mags m'han portat moltes coses com unes gafes de realitat virtual un videojoc ,coses del fútbol,etc com us ha anat a vosaltres???

    ResponElimina
  2. Aquestes vacances he anat al cinema a veure la pel·lícula "canta". Els personatges de la pel·lícula són animals i el seu somni és cantar. El kooala és propietari d'un teatre que organitza un concurs musical. La pel·lícula durava una hora i mitja i s'em va fer curta per que em va agradar molt.

    ResponElimina